welcome

~Anak Sungai Inside~

Wednesday 21 March 2012

result SPM :) 21 mac 2012

alhamdulillah :D

akhirnya semua tanda tanya terjawab juga..
walaupun tidak semua A, tapi bangga juga larh sebab bahasa melayu dan sains dapat A..
sebenarnya kecewa juga larh dengan keputusan sekarang..sebab saya mengharapkan lebih daripada itu..
namun pha kan daya,nasi sudah menjadi bubur..
setelah usaha berabis2an,nie jak larh yang mampu saya berikan :)

tapi..
alhamdulilah..parents saya happy dengan keputusan saya..
hal ini demikian kerana,result saya di antara yang terbaik daripada kakak2 saya..kekekek~

21 mac 2021

saya tiba di sekolah lebih kurang jam 9 lebih..
kazen saya jugak turut mengambil result SPM di SM TEKNIK LIKAS..hihi..
saya di antara yang ketiga terawal datang ke sekolah selepas Saidatul Akmal dan Nur Afyra..
setibanya saya ke sekolah,saya terus pergi ke Surau..di Surau saya terjumpa bekas guru kelas saya(2008)..Puan Sareda :D

bergegar betul tym tu..susah mahu bayangkan..
bab banyak yang beri harapan..fuh~tekanan saya!
then saya jumpa Puan Jaya,guru Bhasa Inggeris saya..
hahahah..
antara subjek yang saya paling takut adalah Bahasa Inggeris,bahasa Melayu dan Bahasa Arab..
hahaha..bab2 language nie memang paling ditakut larh..
pastu baru larh akaun,math,dan sains..hehe..
add math??emmm..tak taw larh..no feeling nie pasal tu..haha..bab saya tahu jugak yang saya lemah dalam subjek add math nie..hehe..tapi aku harap lulus larh walau pun tak dapat A or B..hihi..

tepat jam sepuluh pagi..
makin ramai plak kawan2 datang..hihi..
sempat lagi saya menyibuk di bilik pengetua..haha..
so,saya larh orang pertama yang nampak keputusan kawan2 saya..kekeke..
orang pertama yang saya nampak adalah Nurul Farah Natasha Rosli,pelajar harapan sekolah kami..hehe..
alhamdulilah dia dapat 11A..haha..bangganya cikgu2..hihih..pastu saya nampak result
si Nur Azaliah Sahat,juga mendapat 11A..wow!
dan saya tak nampak result saya sendiri XD..
penuh dengan tanda tanda!!!!
then kami p balai perdana,first c afyra dulu yang ambil tu result pastu c hasmira then saya..hihih~(vipcrew)
alhamdulillah saya dapat A+ dalam matapelajaran bm dan A dalam matapelajaran sains dan banyak mengumpul B !!!hahah..lucu nie..
pastu add math pun lulus..:D
dan bahasa Inggeris dapat B..bangga nie..terus p cari Puan Jaya..tapi teda plak~~hmmm..
tapi sedih plak bahasa Arab cuma dapat D..hmm..its okay :) yang penting sudah usaha..:D
seramai 7 orang kat kelas kami yang mendapat 5A ke atas..haha..yang len tu pahan2 larh arh..tp alhamdulillah kat kelas kami semuanya lulus seratus peratus:D..
orang pertama yang saya bagitau adalah bapa saya yang berada di Kuala Lumpur..hihi..
bapa bangga betul..bestnya..~~terus bapa bagi saya kebenaran tuk jalan2 ma kawan..wakakakak!
sangat sangat sangat happy~

akceli banyak lagi kenangan sepanjang hari mengambil result tu..tapi sakit plak tangan maw menaip nie..hehe..dan sekarang tengah sibuk maw memohon p U nie..adeii~banyak kerja mahu buat..pha bule buat..~demi cita2 tuk menjadi seorang guru yang diimpikan oleh keluarga..so,kena larh berkorban sikit..kan3 :D

assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment