welcome

~Anak Sungai Inside~

Monday, 19 March 2012

rindu dengan perangai kawan2 aku kat sekolah dulu :3
so,tuk membuang segala rindu2 nie,aku maw bagitau kamu pasal kawan2 aku..hahaha..
baca arh,,jan tak baca!

kita mulakan dengan kawan baik saya :D

nur afyra ashyiqin :
my bestfriend dari 2008 lagi..ke mana aku kat situ larh dia..dan ke mana dia pergi situ larh aku menyibuk..hehehe~dia nie panas baran jugak..kekeke..dari jauh dari sudut hati dia,dia adalah seorang yang penyayang..dia amat menyayanyi family dan sahabat2nya..kalau aku cakap semua pasal dia,memang ndakkn habis..haha..~
dia nie pengawas jugak macam aku..well~ kembar larh katakan..hampir sama syak nie muka kami..hihih..sampai cikgu2 pown buleh tersalah..haha..~dia nie ndak suka makan sayur,,walaupown bawang ! hahaha..pantang dia nampak sayur kat piring dia..dia bagi larh tu kat aku ma hasmira..haha..mang tu anak.. :D
dia nie aktif jugak dalam sukan..semua jenis sukan pown dia bule..hihih..antara jenis sukan yang pernah aku nampak dia main..badminton,bola jaring,bola tampar,bola baling,boling padang,bola sepak pown dia bule..hahah..kalo tym sukan tu,yang dia selalu ikut, lumba lari,lompat tinggi,lompat jauh,lontar peluru,tarik tali..hahaha..kira semua larh bha tu kan dia ambil..wakakaka..!
dia nie anak sulung daripada 5 adik beradik..dia satu orang syak pompuan..haha..tapi awas! dia pandai gusti orang jugak nie..hahaha..
dia seorang yang cantik! hahaha..terus terang aku cakap,ramai nie peminat dia..haha..kat sekolah tu budak junior paling dia kakak barbie..kekekeke..bab muka dia macam barbie..hahaha~bangganya aku ada kawan macam dia nie..hahahaha..ramai jugak lelaki suka sama dia nie..hihihi..sematkan~tapi aku yakin larh dia akan pilih yang terbaik :).. akceli,banyak lagi bha aku mahu cakap pasal dia nie..haha..tapi aku yakin,ndak kn abis jugak tu..mahu pakai satu buku tebal jugak..hahahahaha :D

hasmira daud :
hahahaha..nahh..nie lagi sorang kawan baik aku nie..~kadang2 takut jugak aku mahu dekat sama dia..haha..sebab dia nie kuat mencubit..sakit lagi tu..aduiiii~ kalau bukan mencubit,dia kacau orang..haha..tapi susah jgak..kalo dia tidak buat semua tu,macam terasa rindu plak,sunyi lagi..hahaha..~dia nie sorang yang sangat prihatin! bertanggungjawab! tekun belajar! dan paling rajin larh dalam kelas kami..hahahaha! bangga aku wei sama dia nie..sebab pha,semua kerja yang cikgu suruh dia,mesti dia buat!hehehe..mang rajin larh dia nie..hihih..
dia nie sama jugak macam c afyra..aktif dalam sukan..dia sama c afyra larh tu atlet kat kelas kami..hahaha..kira aku nie lembek skit larh dari dorang..hahah..dorang tu laju2..kalau dorang bawa aku berlari,konfem larh aku paling uncit !!hahahahaha..cian kan aku..hahahah~owh ya,sambung pasal si hasmira nie..haha..kalo sukan dia selalu ikut lumba lari, lontar cakera ama lari berpagar..hahah..paling terer larh dia dalam lari berpagar joe..pernah wakil sekolah pulah tu kan dalam acara lari berpagar..haha..numbur4 kalo tidak silap year 2008..
dia nie pandai masak :D kalau mahu makan masakan orang bugis,ko minta larh sama dia..hihihih..kalo ada jamuan akhir tahun tu,dia pernag bawa berobok' kalau aku tidak salah  larh..tapi sayang,ada udang..ndak larh terasa..its okay..hahah..satu lagi pasal dia nie.dia suka makan pedas! hahaha..kalo dia suka makan sup tu,paling pedas larh tu..berapi joe..hahaha..ndak sanggup aku mahu makan..sama jugak dia sama c afyra..kecuali aku larh nie yang tidak suka makan pedas..cian kan..hahaha~
dia nie suka jugak main bola jaring..kalo dia main bola jaring,mesti dia ambil centre punya :D..hahaha..terer nie dia nie..hihihih..
nahhhhh..banyak lagi nie aku mahu cakap pasal dia..macam c afyra jgak..tapi sakit sudah tangan  aku menari nie taw..haha..kasi rehat2 dulu..lepas nie kawan2 aku yang lain pulak..coming soon..!

pha2 pown,aku sayang sangat sama dorang nie.. :3 (vip crew)

No comments:

Post a Comment